Kuva

Kuva

sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Suomipop-festarin jälkifiilistelyjä

Jee! Oon koko päivän tunnelmoinut eilisissä Suomipop-festareiden fiiliksissä. 



Moni ystävä houkutteli mua lähtemään festareille mukaan, mutta olin tosi pitkään sitä mieltä, etten mä mihinkään kykene enkä jaksa lähteä ja muutenkaan ei huvita. No, perjantaina taas ystävät houkuttelivat lähtemään mukaan lauantaiksi ja kun katselin sääennustusta ja esiintyjäkattausta (tunnistakaapa kuvista osa esiintyjistä!), ja mies myös patisti että lähde vaan kun on mahdollisuus, päätin ostaa lipun lauantaille. Ajattelin, että katsotaan miten siellä pärjään ja aina pääsee poiskin jos ei pysty olemaan.


Tässä nyt istun sit sohvannurkassa eilisen jäljiltä. Vasemmassa jalkapohjassa on rakkula tai jokin hiertymä ja oikea leikattu puoli on kipeä reidestä ja takapuolesta (leikkauskohta kiristelee älyttömästi) ja lonkan ympärillä on jomotusta, särkylääkkeitä on otettu reiluhkosti, mutta silti oon älyttömän tyytyväinen siitä että lähdin! Päivä oli ihan huikea, esiintyjät mahtavia, sää upea, iloisia ihmisiä koko alue täynnä.  Muutamia sihijuomia juotiin mutta myös paljon vettä, koska oli toooodella kuumakin! Mutta järveltä myös välillä tuuli mukavasti alueelle.


Ja mikä parasta: mä ylitin itseni! En istunut koko päivänä juuri ollenkaan vaan keppien kanssa seisoskelin ja kävelin. Ja kävelin myös tähänastisen pisimmän matkani leikkauksen jälkeen - festarialueelta keskustan ravintolaan ja takaisin vielä festarialueelle. Eihän se vauhti päätä huimannut ja sanoinkin mun ystäville, että sori kun teillä menee aikaa mun odotteluun, mutta onneksi meillä oli hyvin aikaa. Skippasimme siis Apulannan kokonaan ja mentiin takas vasta kun Eppu Normaali aloitti soittamaan. 



Ihan koko Eppujen keikkaa ei loppuun asti kuunneltu. Siinä vaiheessa mun jalat jo huusi armoa ja olin ihan tyytyväinen, että ystävät ehdottivat, josko jo lähdettäisiin. Tänään on ollut olo kaikin puolin virkeä, on hymyilyttänyt lähinnä vaan :) Tällainen olotila kun säilyisikin! Just nyt on ihan sama, miten jalat toimii :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toivottavasti blogilla oli hyvä kiinteyttävä vaikutus tai se säväytti muuten jollakin tavalla! ;) Jokainen kommentti ja mielipide on arvokas, mutta en kuitenkaan julkaise asiattomia ja provosoivia kommentteja, joilla ei selkeästi ole muuta tarkoitusta kuin yrittää aiheuttaa mielipahaa joko minulle tai muille blogin lukijoille. Mietithän ensin, mitä kirjoitat. Arvostan eniten kommentteja, jotka annetaan reilusti ja avoimesti omalla nimellä ja tällaiset kommentit tulevat varmemmin julkaistuiksi.