Kuva

Kuva

sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Ex tempore

Hyvää unta ei aina osaa arvostaa ennen kuin nukkumisesta tulee syystä tai toisesta hankalaa. Mä olen nukkunut enemmän ja vähemmän  huonosti reilusti yli vuoden - alkuvuonna 2013 työasiat pyörivät mielessä ja migreenit vaivasivat, sitten tuli tilalle tämä lonkkavika kipuineen ennen ja jälkeen leikkauksen. Toissa yönä nukuin pitkästä aikaa hyvin ja oikein pitkät unet, joten virtaa riitti eilen ja olin ihan erilainen, varmasti paljon siedettävämpi ihminen kipuinenikin, kun oli kuitenkin muuten virkeä olo. 

Eilen mun piti olla alun perin Tampereella ystävääni tapaamassa, mutta kuten kirjoittelin aiemmin, se tapaaminen piti siirtää tuonnemmaksi, kun oon ollut niin kipeä viime aikoina enkä ois jaksanut lähteä matkustamaan junaan tai taapertamaan helteisiä katuja keppeineni. Päätettiin kuitenkin ex tempore lähteä siipan kanssa Amarilloon syömään. 




Parkkihallissa oli tyylikkäitä autoja!


Illallisen jälkeen keksittiinkin ajella Korpilahden satamaan ihan muuten vaan, kun oli mahdollisuus ajella ja ei ollut pitkä matka mulle istua autossa. Lopulta tilanteet muuttuivat taas ex tempore niin, että olimmekin iltaa istumassa miehen veljen perheen luona, ja osa porukasta lähti vielä jatkamaankin iltaa, minä mukaanlukien. Kivaa oli :)


Kylläpäs nauratti :D


Eilen tuli muuten leikkauksesta tasan neljä kuukautta. Huhhuh. Mun ajanlasku jotenkin pitää sisällään tätä nykyä kaksi eri aikakautta - aika ennen leikkausta ja sen jälkeen. Molemmat aiheuttavat ristiriitaisia fiiliksiä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toivottavasti blogilla oli hyvä kiinteyttävä vaikutus tai se säväytti muuten jollakin tavalla! ;) Jokainen kommentti ja mielipide on arvokas, mutta en kuitenkaan julkaise asiattomia ja provosoivia kommentteja, joilla ei selkeästi ole muuta tarkoitusta kuin yrittää aiheuttaa mielipahaa joko minulle tai muille blogin lukijoille. Mietithän ensin, mitä kirjoitat. Arvostan eniten kommentteja, jotka annetaan reilusti ja avoimesti omalla nimellä ja tällaiset kommentit tulevat varmemmin julkaistuiksi.