Kuva

Kuva

perjantai 21. helmikuuta 2014

Tässä hetkessä

Suunnittelin alun perin postauksen sisällöksi jotakin sellaista, jossa kerron niistä biiseistä ja yhtyeistä tai artisteista, jotka tavalla tai toisella antavat mulle hyvää energiaa, fiilistä ja voimaa useisiinkin erityyppisiin asioihin tai tilanteisiin. Olen toki joistakin biiseistä täällä kirjoittanutkin, mutta en välttämättä kaikkein tärkeimmistä ja merkityksellisimmistä sellaisista.

Nyt tuntuu kuitenkin siltä, ettei näitä kaikkia voimabiisejä niin tarvitakaan. On odottavainen, utelias ja ihmeen hyvä olla juuri nyt, läsnä tässä hetkessä. On tunne siitä, että viikonlopusta on taas tulossa oikein kiva!

Tuli vahvasti mieleen juuri nyt Egotripin biisi "Varovasti nyt". Mulla on mahdollisuus valita, jämähdänkö menneeseen tai kurjiin fiiliksiin vai otanko tulevaisuuden vastaan avoimesti, hyvällä mielellä, sellaisena kuin se tulee.

Jaa että miksi ei tämän päivän lätkähäviöstä mitään? Ja eikö lonkasta myöskään mitään juttua? No ei mun nyt tarvii. Leijonat pelaavat huomenna pronssista ja leijonasydän lyö yhä! Ja lonkka... tossahan se roikkuu ja raahautuu mukana, ei mitään uutta mainittavaa :D

Huomaatko kun tulee pimeää
Katuvalot ylle syttyvät
Tiellä rekat ohi kiitävät
On keko täynnä elämää

Kaukana kerrostaloissaan
ihmiset pienissä lokeroissaan
puuhailevat juttujaan
Kato äiti mä en pidä kii

Hei varovasti nyt tää hetki on hauras
Yksikin tuulenpuuska ja menetät sen
Varovasti nyt tää hetki on hauras
Varovasti nyt tai sä menetät sen

Ihmiset kaupan jonoissa
Ihmiset liikennevaloissa

Moottoritiellä kohti kotia
Kaikilla kohdaltansa sama määränpää

Joo, mä seison sillan kaiteella
Katselen alas noita autoja
Mä tulin toisiin ajatuksiin
On kädessäni kaikki mitä tarvitsen


Varovasti nyt tää hetki on hauras
Yksikin väärä sana voi tuhota sen
Varovasti nyt tää hetki on hauras
Varovasti nyt tai sä tuhoat sen...







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toivottavasti blogilla oli hyvä kiinteyttävä vaikutus tai se säväytti muuten jollakin tavalla! ;) Jokainen kommentti ja mielipide on arvokas, mutta en kuitenkaan julkaise asiattomia ja provosoivia kommentteja, joilla ei selkeästi ole muuta tarkoitusta kuin yrittää aiheuttaa mielipahaa joko minulle tai muille blogin lukijoille. Mietithän ensin, mitä kirjoitat. Arvostan eniten kommentteja, jotka annetaan reilusti ja avoimesti omalla nimellä ja tällaiset kommentit tulevat varmemmin julkaistuiksi.