Kuva

Kuva

tiistai 6. lokakuuta 2015

Taitekohdassa

Se on kuulkaa ystävät hyvät niin, että nyt juuri tällä hetkellä oon monellakin tavalla taitekohdassa. Tutkimusmylläkkä jatkuu kiivaana mutta samalla myös taistelu omasta hoidostani ja siitä, että mun tilannetta katsottaisiin kokonaisuutena eikä pieninä palasina levällään ties missä poliklinikalla.

Lähipäivinä - ellei jopa tänään -sairaanhoitopiiri ja siellä myös eräs muu taho saa 6-sivuisen muistutuksen mun hoidosta ja kohtelusta. Viime päivien tapahtumat ja tietyt epäkohdat ovat osoittaneet, että mun hoitovastuuta siirrettäisiin taas eräältä polilta toiselle ja mun kokonaistilannetta ei ole muutenkaan otettu kaikissa asioissa huomioon tarpeeksi tarkkaan.

Vaan minä en tästä lannistunut vaan näytän, mistä minut on myös positiivisuuden, empatian ja herkkyyden lisäksi tehty: jämäkkyydestä, tahdonvoimasta, sitkeydestä ja sinnikkyydestä. Nyt riitti kumartelu ja kiltteys, auktoriteettien liika kunnioittaminen, jossakin se raja menee. Oli ilmoituksen paikka, ja saapa nähdä, miten se edesauttaa asioita. Mutta epäkunnioittavaa ja väheksyvää hoitoasennetta ei voi hyväksyä, se on fakta. Pelissä on sekä mun terveys että koko meidän perheemme hyvinvointi.

Olen myös aloittanut erään toisen projektin - tai oikeastaan ja jatkanut meneillään ollutta sellaista jämäkämmällä otteella. Tämän etenemisestä kerron myöhemmin lisää.

Keep the faith! Voimia jokaiselle niihin taisteluihin, mitä itse kullakin on meneillään. Olkaa vahvoja ja tukekaa toisianne! ❤️


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toivottavasti blogilla oli hyvä kiinteyttävä vaikutus tai se säväytti muuten jollakin tavalla! ;) Jokainen kommentti ja mielipide on arvokas, mutta en kuitenkaan julkaise asiattomia ja provosoivia kommentteja, joilla ei selkeästi ole muuta tarkoitusta kuin yrittää aiheuttaa mielipahaa joko minulle tai muille blogin lukijoille. Mietithän ensin, mitä kirjoitat. Arvostan eniten kommentteja, jotka annetaan reilusti ja avoimesti omalla nimellä ja tällaiset kommentit tulevat varmemmin julkaistuiksi.